miercuri, 14 august 2013

Aurul zilei...



23 de comentarii:

  1. un aur care fura privirea, nu si mintea...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Se mai intampla sa am vreme pentru a face 3-4 fotografii cand apune soarele...;)

      Ștergere
  3. O frumuseste de apus... Felicitari fotografului!

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti norocos! Atata aur la dispozitia ta!
    Pot sa-mi pun patinele sa dau un ocol prin marea asta de aur?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numai ca in cinci minute se va face noapte...:)

      Ștergere
    2. Bine!
      O sa tratez cu Luna! Si poate am noroc si-mi va lumina si mie calea...
      Asa am sanse minime sa ma ciocnesc cu vreun pescar in timp ce fac eu un triplu tulup insotit de dublu axel.:)

      Ștergere
    3. Luna-i asa de mica: imita o biata litera C...:)
      Nici pescarii nu mai raman pe apa dupa ce apune soarele, asa ca sansele unei ciocniri sunt nule. :)

      Ștergere
  5. Ce frumos, are simplitatea unei stampe japoneze!

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamne! zici ca nici nu este adevarat! Natura chiar este un pictor mai bun decat omul: aceasta culoare este incredibila! Felicitari!

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In fond, nu este important sa ai o tona de echipamente cand fotografiezi ci numai un gram de atentie... ;)

      Ștergere
  7. Esti bogat azi... Ai strans in fotografie tot aurul zilei :)
    Arata splendid!

    RăspundețiȘtergere