sâmbătă, 1 decembrie 2012

Ziua Naţională a României - parada militară de la București


S-a întâmplat să ajung la Arcul de Triumf, locul în care politicienii, indiferent de culoarea politică sau barca în care se găsesc, au sărbătorit ziua de 1 Decembrie.
Ca de obicei, nervii matinali nu au fost greu de găsit...


M-am uitat la câțiva militari..

Un câine mi-a lins obiectivul, după ce mi-a arătat unghiile...
 

Așa că am urcat mai aproape de nori, ca să-mi șterg lentilele cu un petic de cer...

...iar de sus, deși se vede mai frumos, nu se simte parfumul și respirația oamenilor...

Ultimele detalii s-au pus la punct...


...în vreme ce alte persoane s-au confruntau cu "greutăți" cotidiene...

A venit președintele Băsescu...


...depunând o coroană de flori...

... și decorând drapelele a două unități...

S-a defilat...

S-a comentat...

S-a făcut curat în plină defilare...

Trecem peste unitățile care au defilat, fără să-l omitem pe Max, destul de plictisit după numai o oră...

Un reporter a avut nevoie de asistență de specialitate, ca să nu încurce mașinile armatei...

Au mai existat și spectatori care au vrut să plece înainte de final...

S-a prezentat raportul defilării...
 ...președintele Băsescu a plecat...

...trei femei au încercat o triplă îmbrățișare...

...iar cel mai tânăr spectator care a asistat la defilare vă transmite salutări ;)


10 comentarii:

  1. Si fluieraturile unde sunt, ca n-aud nimic! ;)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anul trecut s-a fluierat și huiduit uniform.
      Anul ăsta a fost numai un grup izolat, în spatele fanfarei, care a huiduit și a strigat Jos Băsescu! și Demisia!

      Ștergere
  2. Militari frumosi nu sunt. Insa cateii sunt fantastici...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Super poze ! M-a fascinat cainele lup inca de la tv dar cand am mai vazut si pozele tale...Ma declar fericita! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fericirea ramane constanta chiar si atunci cand afara ploua? :)

      Ștergere
  4. eh..de asta iti spuneam..ca astept imagini de la "arc"...ma gandeam ca vei face un reportaj bun...dar chiar asa, foarte bun..nu ma asteptam sa vad...nu acum...ci in timp...
    numai eu las la dospit pozele ?! :)))))
    EXCELENT !!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai uitat să pui blur şi pe feţele hoţilor. Poate cu Potoshop, le poţi pune şi nişte dungi orizontale albe şi negre. Sunt sigur că ar fi în trend.

    RăspundețiȘtergere
  6. Asta am asteptat sa vad!
    Am vazut"fete de militari frumosi".:)Mai marisi mai mici.In grad sau varsta.
    Ce e mai important intr-o zi importanta,gasesc la tine.
    Multam!

    RăspundețiȘtergere