sâmbătă, 16 iunie 2012

Dacă tot a venit vara...


 

10 comentarii:

  1. ...defilam cu ce avem mai frumos? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cereti imposibilul, carti, vara, nu conteaza, eu observ o anumita dominanta.
    Daca ma iubesti, ar putea fi ceva înca si mai cald?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că și mâine o găsești pe fata desculță și o poți întreba ;)

      Ștergere
  3. cu talpile negre m-am intors si eu de la plaja, acum...pacura peste tot..in apa..nisip..
    ciorapii din plasa imi lipsesc din garderoba...n-am avut niciodata, da' nu'i tarziu :)))))))))))
    faine rau imaginile tale...

    RăspundețiȘtergere
  4. O fi si asta....Da'eu n-as avea curajul sa merg desculta prin oras....prin padure, da ! Si nu din pricina oamenilor, ci a ceea ce lasa ei pe asfalt ;))
    Faine fotografiile !

    RăspundețiȘtergere
  5. visez destul de des ca plec de acasa fara sa ma fi incaltat inainte...cred ca e placut :)))

    RăspundețiȘtergere