duminică, 18 decembrie 2011

Migrații...


Cei din Drobeta-Turnu Severin merg la sârbi;
orădenii se deplasează la unguri;
giurgiuvenii ajung la bulgari...
Vine Crăciunul, iar carnea de porc este mai ieftină la vecini...
Nu departe de București, la marginea unui drum național-european,
kilogramul de carne de porc se vinde cu 12 lei...

Mesajele se văd din mașină...

...indiferent de locul în care sunt amplasate.

Se lucrează la mai multe ateliere...

Echipele fiind formate din doi oameni...

După tranșare, carnea să lasă la rece...
 

...iar măruntaiele sunt tăiate cu atenție;

La final se deschide portbagajul...

...iar băieții care s-au ocupat cu tranșatul...fac plinul...


12 comentarii:

  1. nu pot sa cred.... 12 lei e pret bun?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mai mananc carne de porc fiindca nu face bine la sanatate...

    RăspundețiȘtergere
  3. excelent reportaj..
    cam insangerat, ce-i drept...dar ai surprins "necesarul"....
    eu am fost in sudul dobrogei si se taiau porci peste tot..pe strada, in curte, in gradina...si erau foarte binevoitori "macelarii"...toti mi-au oferit sorici si tuica...
    n-am avut curaj.. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Halucinant! Nu pot să nu mă întreb (a câta oară?!): de ce toate acestea? de ce aşa?
    Poţi păstra fotografiile... nimic nu pare a se schimba nici în următorii ani - vor fi la fel de ... rupte din actualitate.
    Mi-a reţinut atenţia penultima fotografie...

    RăspundețiȘtergere
  5. cel putin,carnea era pastrata la rece! :D
    foarte tare!:))

    RăspundețiȘtergere