marți, 16 august 2011

Edelweiss



   
  Meraviglioso tango

Evident...pe Transalpina...

9 comentarii:

  1. Să înțeleg că numai minunății se află acolo?...Faci indirect reclamă la loc...

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-e un somn de pic si inca mai umblu pe bloguri...am privit foto,am dat click pe melodie,si am inchis ochii asteptand ca net-ul sa-si faca treaba...simteam somnul cum imi adoarme creierii:)...si primele acorduri muzicale parca mi-au bagat mana in cap si m-au scuturat brusc si scurt.imi venea sa rad, privind la rapiditatea trezirii.
    frumoasa poveste in melodie si in gasirea acestei plante(care zici ca are spuma pe ea si pare si grizonata;daca ar fi fost un batranel ar fi incercat si el sa vada cum e sa-si aminteasca amuzamentul copiilor cu spuma de sapun).

    RăspundețiȘtergere
  3. pufoshica din Eden...

    RăspundețiȘtergere
  4. @ FS: depinde de loc...
    @ Scorpia: nici măcar din tastatură...
    @ Vera: este un loc care merită să fie văzut...mai de la distanţă de drumul ce îl şerpuieşte.
    @ Toteu: sunt ascunse printre firele de iarbă; aşa sunt de mici...
    @ Smalldot. doar este protejată...
    @ Fotokarusellen: putea fi şi mai frumoasă...
    @ C: nu am atins-o...
    @ Ade: mi-a "rupt" ochii...căutând-o.

    RăspundețiȘtergere