duminică, 22 mai 2011

Celor care iubesc macii...






Sunt acolo unde nu am mai ajuns de un an de zile: Sub sărutul luminii...
Restul vin de la sine: roiurile de ţânţari, doi şerpi cu gândul de a emigra
şi roşul bateriei de la laptop.
Sunt în lumea mea...şi fac macro.
E şi ăsta un gen de fericire... sau nu - având în vedere că o imagine nu vrea să se încarce :(
So: enjoy!

   
Zoia Alecu - Se întamplă



29 de comentarii:

  1. Superbe flori!Felicitări.Iubesc macii.Atunci sunt MĂCAR :D ?!

    RăspundețiȘtergere
  2. rosu efemer...
    deosebit de frumosi...

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Se-cret: tot ce este posibil! :)
    @ Pandhora: mi-ai omorât tot entuziasmul cu efemerul ăla...

    RăspundețiȘtergere
  4. Te prinde bine MACRO , si tu pe el :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Cel din prima seamănă cu o cupă cu vin roşu. :)
    Superbe fotografiile!

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc (eu ii iubesc si sufar ca se ofilesc atat de repede); maci si albastrele.....

    RăspundețiȘtergere
  7. Un puf de dorință ce se vrea împlinită poposind pe un roșu creponat și fragil, zimțuit cu soare....

    RăspundețiȘtergere
  8. Niste poze care au reusit sa ma faca sa zambesc intr-un moment neplacut.
    Multumesc Catalin.:)

    RăspundețiȘtergere
  9. bine...fie...hai sa-ti restabilesc entuziasmul...
    rosu...si-atat :)

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Alm: e aşa de frumos să merg în genunchi...la macro...
    @ Elena: le voi spune ţânţarilor! :)
    @ Vera: w!
    @ Sophie: cresc în valuri...
    @ Septembrie: am prins un pumn de puf! :)
    @ Fata care (...): îmi pare rău...; w!
    @ Pandhora: la ora asta a rămas o mare de...negru :)
    @ Adela: acumulatorul să fie de vină? :)
    @ Dreamer: maniac?

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt minunaţi pe fundalul kaki, sub sărutul imspirat al luminii!

    RăspundețiȘtergere
  12. Mie-mi plac macii! Şi-mi plac şi fotografiile macro pentru că mă apropie de detalii.. Îmi place sub albastru.. sub lumină.. prin verde… şi roşu.. Nu văd departe de ziua de azi.. şi pot să mă bucur fără să proiectez imaginea lor în ofilire. Oricum macii, ca şi salcâmii ca ci cireşele ca şi lumina.. revin mereu, lecţie de optimism şi perseverenţă ..
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
  13. Îmi place transparenţa, este un roşi plăcut.

    RăspundețiȘtergere
  14. Au un farmec aparte, poate pentru că sunt delicați, dar totuși rezistă.

    RăspundețiȘtergere
  15. @ DW: uite că la ora asta s-a dus lumina...
    @ Pandhora: fără operă? :)
    @ Ioana: şi dacă ai să vezi două fotografii cu scrisul şters?
    @ Daniela: râzi tu, însă mă gândesc să-ţi aduc o cutie cu ţânţari...
    @ Photonature: aşa o fi...
    @ Ela: se detaşează în decor

    RăspundețiȘtergere
  16. @ Ellenna: ai spus că vrei să mergi?
    Să vezi grâul cum arată...

    RăspundețiȘtergere
  17. sunt florilemele preferate

    RăspundețiȘtergere
  18. @ Zina: culoarea o fi de vină...
    @ Ellenna: nu mă întorc până atunci...

    RăspundețiȘtergere
  19. Multumesc...eram sigura ca tu o sa aduci macii si la mine, pentru ca inca nu zarisem niciunul...:)

    RăspundețiȘtergere
  20. @ Zbor de fluture: w!; cred că mai am câţiva care aşteaptă să înflorească :)
    @ Monica: flori de câmp...; w!

    RăspundețiȘtergere
  21. abia astept sa ii vad...

    RăspundețiȘtergere