sâmbătă, 30 aprilie 2011

Căutând laleaua albastră...





   
Karunesh - Native Rituals

13 comentarii:

  1. Iar lalele.:X
    p.s:tu nu te-ai indragostit de pozele tale?:P

    RăspundețiȘtergere
  2. de mai aproape.....mai aproape....mai....

    RăspundețiȘtergere
  3. fain. sunt frumoase florile in mediul lor :)

    ochii tb doar sa se bucure, nu tb sa le rupa insa mana

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Fatacareaduceploaia: nu m-am gândit...
    @ Toteu: doar o pată de culoare.
    @ Liana: nu am avut obiectiv de macro...pentru mai aproape...
    @ Elza: nu le-a rupt nimeni; le-ar fi căzut petalele...

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am gasit lalele albastre...Dar cand am ajuns acasa cu ele si le-am udat un pic...s-a luat vopseaua cu care tiganii le pictasera ( artistic ) si s-au transformat in lalele galbene...:)
    Ce nu face romul pentru bani! :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Anima: deşi ai plătit şi vopseaua...ai rămas fără ea! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Tu chiar ai de gand sa te indragostesti de poze?:)

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Dreamer: dacă nu m-am gândit până în prezent nu am să o fac nici de aici înainte...

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Dreamer: că alerg pe câmpii! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Superbe cadre, floarea mea preferata. O consider un dar. Multumesc pentru urari si vizita!

    RăspundețiȘtergere
  11. lalelele... sunt frumose indiferent de culore....

    RăspundețiȘtergere