luni, 24 ianuarie 2011

Ce fraier!







   

Rocco Granata - Pane amore e cioccolate


Mă gândesc
...că odată, cândva,
o parte din suflet mi-a rămas...,
zâmbind,
într-o mare galbenă...,
iar eu, ce mare fraier,
m-am grăbit să plec...



20 de comentarii:

  1. Pai, probabil ca, daca mai stateai, florile si-ar fi plecat capul dupa apusul de soare si ai fi fost inconjurat de intuneric...

    RăspundețiȘtergere
  2. Stii care a fost prima reactie? Wow, ce faina! Imi place mult! O vreau !

    RăspundețiȘtergere
  3. cata culoare...o picatura de vara....

    RăspundețiȘtergere
  4. o parte din suflet mi-a ramas in fotografia ta superba...

    RăspundețiȘtergere
  5. Poate că ai plecat din marea galbenă dar gândeşte pozitiv şi nu uita că acum te afli într-o grădină de trandafiri... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa procedam mereu...Abia acasa ne dam seama ce am lasat in urma...Dar traim si intr-o foto...;)

    RăspundețiȘtergere
  7. lumina zeilor va reveni la vara...

    RăspundețiȘtergere
  8. @ M.: zimbetul ramine pentru eternitate...
    @ Septembrie: iarna, mai ales...,este foarte usor
    @ Dreamer: bine...
    @ Pandhora: singura...
    @ Mihaela: numai sa nu ramina ca in iubirea cumparata la promotie :)
    @ Costea: trandafiri inzapeziti...
    @ Adela: azi te credem...
    @ Anima: traim doar vizual...
    @ Erys: pentru cine va mai avea timp...

    RăspundețiȘtergere
  9. Şi albinele se dau cu capul de pereţii stupului...

    RăspundețiȘtergere
  10. Intr`adevar, poate nu chiar aceeasi "mare galbena", dar va mai fi...

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Anmyo: daca ai putut scrie nu te-au intepat chiar asa de rau...

    RăspundețiȘtergere
  12. ... oi fi plecat tu, dar o parte din suflet ţi-a rămas acolo ... deci, avantaj tu ... şi noi pentru fotografie ...

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Ela: nici albinele nu mai sunt aceleaşi...
    @ Cristian: nu pot exista două avantaje simultan...; al meu a trecut...
    @ Anmyo: am înţeles...chiar dacă nu am spus: încă nu au ajuns albinele...

    RăspundețiȘtergere
  14. asta suna a declaratie :D pt cineva

    RăspundețiȘtergere
  15. @ Ellenaa: da!
    Aşa e!
    Tu fiind o trecătoare, în acest moment, prin oraşul îndrăgostiţilor vezi numai scenarii...

    RăspundețiȘtergere
  16. nu bree, is aks... si nu vad scenarii, pun cap la cap niste chestii :D

    RăspundețiȘtergere
  17. @ Ellenaa: am văzut...; fotografiile/chestiile de la leapşă...

    RăspundețiȘtergere