marți, 2 noiembrie 2010

Nervi de toamnă...




 

Sunt două tipuri de fete, după modul în care aşteaptă pe cineva...
Primele stau în picioare şi privesc nervoase în direcţia de unde ar trebui să vină persoana;
îţi ţin telefonul în mână, privindu-l la intervale scurte de timp...
Uneori, telefonul sună şi se aud fraze de genul: Unde eşti ? M-am săturat să te tot aştept!
Cele din a doua categorie sunt mult mai flegmatice. Stau pe o bancă şi trimit sms-uri...;
nu par nervoase, iar din când în când mai privesc plictisite la trecători...

10 comentarii:

  1. Eu fac parte din prima categorie. Nu am deloc rabdare nici macar sa ma joc de-a sms-ul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred ca sunt doar 2 tipuri de fete, chiar si dupa modul in care asteapta pe cineva. Adica, nu sunt doar nervoase si plictisite...sunt si fete care asteapta cu emotie, fete care au acea roseata in obraji, sunt si fete care se asorteaza cu melodia ta.

    RăspundețiȘtergere
  3. ... ascultând muzica, cred că aş uita şi ce, şi pe cine aştept ...
    (îmi e cunoscută tema muzicală ... spune-mi piesa, nu-mi dau seama şi mă ... enervează - fiecare cu "nervii" lui! minunată, oricum - te frământă şi tot ea te linişteşte, îţi mângâie răni de suflet. Inspirată alegere!!!)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu cred ca astepta sa treaca ziua si se juca la telefon. Doar contempla aleea si isi mai arunca nervii pe-un joculet. Vreau ca el sa astepte, cu nervii intinsi, nu ea. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac cizmele pe culoarea vie a colantilor !:)
    Dupa cum tine degetele subtiri, arcuite pe taste, pare "cu nerv".
    Recitesc, comentariul meu, tipic feminin!:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Și sunt și cele.......ce se lasă așteptate....

    RăspundețiȘtergere
  7. Si a treia categorie: stau in picioare, bat din picior si gandesc uitandu-se in sus "vii tu..." :))

    RăspundețiȘtergere
  8. superba melodia! chiar si cu nervii gratuiti de toamna... cine o canta? :)

    RăspundețiȘtergere