marți, 9 noiembrie 2010

Îmi doresc...




   
Sunt aceeaşi...

Ce o mai fi vrând şi profa cu tema ei?
Oare la ce i-o folosi?
Ca să mă chinuie pe mine, în timp ce stau pe o bancă,
despre cum aş vrea să arate jumătatea mea?
Bine! Fiiiiie!
- să nu fie frumos ca Tom Cruise, că nu vreau să se uite altele după el, dar să fie deştept!;
- să nu fie morocănos;
- să ştie să folosească maşina de spălat şi cuptorul cu microunde;
- să nu mă lase să car singură plasele de la piaţă;
- să nu aibă maşină, că am eu...;
- să aibă bani, ca să ne cumpărăm o casă în rate!;
- să nu-mi vorbească urât;
- să nu uite să mă răsfeţe;
- să îmi mai aducă, din când în când, flori;
- să nu uite când este ziua mea de naştere;
- să ştie să spună mulţumesc;
- să nu mă compare cu maică-sa după modul de gătit;
- să îşi arunce toate fotografiile cu fostele colege de liceu şi facultate;
- să meargă să cumpere o aspirină seara la ora 3, dacă nu mă simt bine;
- să nu mănânce într-o zi ceea ce voi găti pentru 2 zile;
- să ştie că sunt şi programe tv care nu transmit meciuri de fotbal;
- să îmi cumpere un câine;
- să mă lase să respir;
- să îi placă să asculte muzică;
Oare oi mai fi uitat ceva?


14 comentarii:

  1. Haaaa...ce le mai trece unora prin minte..!

    RăspundețiȘtergere
  2. Fătuţa din minunata poză nu pare a fi şcolăriţă, ci mai degrabă o studenţică ieşită la aer... Cam naiv comentariul Dvs raportat la profunzimea feţei îngândurate,aducând a nedumerire...

    RăspundețiȘtergere
  3. 1. Să ştie să fie bărbat şi să nu fugă la primul mârâit de câine.
    2. Să îi placă să citească mult.
    3. Să îi placă fotografia...
    4. Să îi placă să meargă la teatru.
    5. Să îmi fie copil, bărbat, amant, soţ, iubit şi prieten.

    RăspundețiȘtergere
  4. De fapt, sinceră să fiu....un singur lucru mi-aș dori....să nu mintă! În rest, l-aș iubi și respecta exact așa cum e...

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesant e cum aceste dorinte se modifica in timp

    RăspundețiȘtergere
  6. deci asta era scrisoarea pentru mos craciun? :-))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ne dăruiești câte o nestemată, apoi.....ne lași singuri cu ea, noi neștiindu-i prea bine rostul ......trist, sau bucuros, sau grăbit, sau fără chef.......

    RăspundețiȘtergere
  8. sa iubeasca animalele! obligatoriu! :-)

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Septembrie: dacă este valabilă observaţia Mădălinei,nu ai să poţi...; nestemată = perlă?
    @ Sorina: un fragment din ea...:)
    @ Veronica: şi dacă invers nu este posibil?

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu care puneam frumusetea fizica pe primul plan! :) Gentleman,sincer,... Costea are dreptate! PluS, ce-ai zis mai sus... Par a fi atributele iubitului perfect! Exista asa ceva ? ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Nestemată= ceva deosebit de frumos, bucăți de suflet.....sau poți să le spui perle adevărate..:) Afirmația Mădălinei este valabilă atunci când nu ști sigur ce îți dorești......

    RăspundețiȘtergere
  12. E o treaba mult mai de luat in serios decat barbatii!

    RăspundețiȘtergere
  13. ... să ştie întotdeauna să fie EL! (aaah! să nu-şi dorească niciodată a-l ... prinde cu minci-una! glumesc!)
    Interesantă, provocatoare şi această postare!

    RăspundețiȘtergere