marți, 9 noiembrie 2010

Fidelitate nemărginită



De fiecare dată când plec undeva se supără vremea.
Cred că dacă aş vrea să plouă vreo trei zile într-o zonă anume ar trebui să merg acolo.
Vremea de ieri m-a sâcâit. A plouat aproape 12 ore, iar după 5 pm a început să ningă.
Am scos mâna pe geamul maşinii să simt în palmă primii fulgi din noiembrie.
Nu am stat mult aşa...; încă nu vreau să se termine toamna...
Până la urmă, fidelitatea asta nemărginită a ploii faţă de mine mă sperie...
Vrea cineva să nu mai ardă Iadul?

21 de comentarii:

  1. asa am patit si eu vara aceasta! cum ieseam din casa, cum incepea sa ploua! ajunsesem sa spun: "nu numai eu iubesc ploaia si ea ma iubeste pe mine!"
    dar vara e ok sa ploua: e cald si foarte placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. La Iaşi toamna e încăpăţânată, astăzi e superb. Deci dacă vremea e urâtă unde mergi, mai aşteaptă puţin dacă vrei să-l vizitezi ca să mă bucur mai mult de soarele acesta minunat. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu alte cuvinte, sa nu te prindem prin Iasi ca ne aduci ploaia :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie-mi place ploaia si daca ma gandesc bine...nu prea am vazut-o prin fotografiile tale. Fa-mi un favor si adu-o!

    RăspundețiȘtergere
  5. Poate aveţi ceva magic de vă însoţeşte ploaia peste tot si transformati picăturile de apa în nea... Si ne mai întrebaţi alegoric dac mai vrem să nu arda Hell-ul? Cine nu ar vrea să ştie că nu mai există Iad.. cred că toţi oamenii ar fi poate mai fericiţi să ştie că Dincolo e doar Rai-ul şi nu ne dă nimeni bastoane/genti după ceafa prea lată... Eu vă sfătuiesc să nu vă jucaţi cu focul...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai unit cerul cu pamantul, si asta nu-i de ici de colo !

    RăspundețiȘtergere
  7. ...există doar în mintea noastră, ca rod al remușcărilor....oricum, nu ai ce căuta acolo...În altă ordine de idei, de ce să te sperie? Poate, cineva, te iubește....

    RăspundețiȘtergere
  8. Stiam eu ca suntem vesnic nemultumiti... Am ajuns sa ne plangem de fidelitate... :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Trebuie sa spun ca la mine e soare peste tot. De-aia am incredere sa plec in concediu in orice luna. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. ...pe toti ne ploua la fel...dar nu in acelasi timp...si...ati topit fulgii de nea in mana...poate acum e randul dumneavostra!...

    RăspundețiȘtergere
  11. nu te poti certa cu vremea , are si ea rostul ei.

    RăspundețiȘtergere
  12. te asteptam inapoi in bucuresti doar cu Zapada, caci daca vii cu ploaie ne suparam rau.....

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Loredana: numai că vara asta nu prea a plouat...
    @ Anca: si dacă va ploua...va fi frumos în Grădina Botanică...din Iaşi...
    @ Cristian: când va ploua voi fi la Panorama...:)
    @ Anima: deja mă ceartă lumea...:)
    @ Brandusa: şi nu am folosit o daltă...
    @ Septembrie: Cineva? O voce suavă, azi, la telefon mi-a apus: "Pe tine nu te mai iubeşte nimeni!"
    @ QED: dar tu nu erai logodită cu ploaia? :)
    @ Erys: să mă topesc?
    @ Septembrie: pui de SRI-stă...
    @ Cozmin: da, o supărare de 52 de grade...

    RăspundețiȘtergere
  14. @Chiar dacă are vocea suavă...nu are cum să le știe pe toate..:)
    @Haa, haa...

    RăspundețiȘtergere
  15. Frumos peisaj!
    Am auzit azi o voce la telefon... care se plangea de ploaie... maine dimineata o sa se bucure de soare... :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Catalin, eu vara asta am fost in Iasi... si a plouat foarte mult :)

    RăspundețiȘtergere
  17. @ Loredana: eu am stat 5 zile în Iaşi, în octombrie, dar nici urmă de ploaie! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Nişte matematicieni au demonstrat că iadul nu există...

    RăspundețiȘtergere
  19. Nu pot vedea decât titlul postării, răvăşitoarea imagine (forme şi colorit al durerii) şi ... ultimul enunţ. Ambiguitatea construcţiei sintactice ... fascinant punct de plecare al unei serioase meditaţii...
    Felicitări pentru postare!

    RăspundețiȘtergere