miercuri, 3 noiembrie 2010

Femeile din viaţa mea...




 


Când mă uit la titlu constat că sunt minoritar...în biroul...
unde mai lucrează un băiat blondiu şi...9 femei...
Blondiul comite greşeala de a le contrazice pe doamne, uneori,
iar pe urmă 9 cuţite ascuţite îl iau, pe rând sau simultan, la tocat.
Şi totul se termină cu o tabără supărată
şi cu cele 9 femei care încearcă să-l consoleze pe băiat.
Mai sunt şi cazuri când blondiul, acid şi elegant în replici, le biruie...
Sunt momentele de după furtună...când nu se mai aude absolut nimic...
Practic, fără să vreau:
- am devenit expert în reţete culinare;
- ştiu totul despre telenovele trecute şi cele actuale;
- cunosc ponturi despre excursii sau concedii în ţară sau străinătate;
- am idee ce prostii a mai făcut VIP-ul x sau y;
- aflu care sunt preţurile la magazinele din zonă;
- ştiu că te poţi uita cu un ochi la un post tv, cu un altul la copilul ce merge de-a buşilea,
iar cu ambele urechi să auzi cum ţi se ceartă vecinii.
- constat că doctorii cei mai buni sunt la spitalul x,  că acolo şpaga e cea mai mică...;
- ştiu care sunt cele mai bune ring-tonuri pentru telefoane şi care sunt cele mai de top mobile.
- nu trebuie să mă uit la emisiunile privind starea vremii...;
- aud fraze de genul: eu de regulă sunt foarte ordonată, dar în momentul ăsta nu-mi găsesc telefonul!;
- pot suplini fără probleme un farmacist care recomandă un tratament pentru răceală unui pacient ...
...şi câte şi mai câte.
Am văzut şi reversul, zilele trecute...
Am stat 10 minute într-un birou cu 7 bărbaţi...şi o femeie.
Fără să vreau mi-am imaginat că sunt într-un cavou la Bellu:
era o linişte de mormânt...

22 de comentarii:

  1. Te compatimesc cu 9 femei in birou. La noi predomina barbatii, bineinteles. Dar sa stii ca si ei au niste subiecte... De pilda stiu marci de masini, preturi, ce mai, piata auto, scoruri de la echipe de fotbal de care nu am auzit, la ce sunt buni barbatii, cum se cuceresc femeile, ce vad barbatii la o femeie, le vad privirile ce se scurg dupa o femeie care arata bine...si mai cate. Asa ca...

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar n-ai spus... care te incanta mai mult...

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci, E mai bune femeile bre, sarea-n bucate, că altfel te trezești cuca vou la purtător :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti un rasfatat printre atatea femei... Probabil, multi barbati te invidiaza! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Dreamer: ai subiect de roman...
    @ Anca: nu este menţionat în fişa postului...
    @ Marilena: nu am idee...
    @ Anima: şi dacă nu?

    RăspundețiȘtergere
  6. Esti un norocos, informat la punct si virgula !
    Multumeste-i Providentei ! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Brandusa: are de aşteptat cu mulţumirile...

    RăspundețiȘtergere
  8. in mod sigur nu ai timp sa te plictisesti :)

    RăspundețiȘtergere
  9. oricum ar fi, crede-ma ca e mult mai bine decat sa fii singura intr-un birou...asa cum sunt eu! :(

    RăspundețiȘtergere
  10. Noi suntem mai putine, dar n-ai rezista nici 10 minute... In primul rand n-ai auzi despre telenovele, despre starea vremii..., despre barfele de la tv, despre telefoane, ring-tonuri... si multe altele. Plus ca n-ai avea timp sa deschizi gura si-ai crede ca te-ai imbolnavit... Dupa serviciu ti-ai exersa vorbirea si ti-ar fi dor de glasul tau. Dar ai radeeeeeeee! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. unii au nevoie de liniste cand lucreaza, altii nu
    altii au nevoie sa socializeze la locul de munca, altii nu
    am fost si eu intr-un birou numa cu baieti, si da, era cam liniste uneori.. mult prea liniste..

    RăspundețiȘtergere
  12. Poate nu subiectul este de vina, poate vorbesc eu prea mult. Dar asta se poate remedia.

    RăspundețiȘtergere
  13. Oare cum o fi când numărul de bărbaţi şi femei este egal. :D

    RăspundețiȘtergere
  14. bun, dar inteleg ca nu te plangi...doar ne informezi de ce esti mereu vesel si creativ...cu atatea p... in jur, si io as innebuni...de creatie desigur =))

    RăspundețiȘtergere
  15. biroul meu e asa cum ai spus tu la final ... dar stiu despre fotbal, ce meciuri mai sunt, ce cauciucuri de iarna sunt mai bune, cum se repara ceva pe la masina ... la ce te uiti la o femeie si lista poate continua ... :-)

    RăspundețiȘtergere
  16. :)) si eu traiesc aceeasi ,,drama'' am 11 colege..sunt singurul barbat :( fain post!

    RăspundețiȘtergere
  17. vreo 15 ani am fost singura femeie..intr-un birou cu mai multi barbati...de 5 ani sunt intr-un birou cu foooarte multe femei...cu fostii colegi, barbati....sunt prietena si-n ziua de azi, comunicam permanent...cu actualele colege...abia daca ne dam "buna ziua"...nici actualii minoritari barbati nu sunt mai fericiti...(asta e!)

    RăspundețiȘtergere
  18. Sa inteleg ca e bine totusi sa ai 9 femei intr-un birou:) Dupa ultimele lucruri mentionate:d

    Sincer, te compatimesc!

    RăspundețiȘtergere
  19. @ Pandhora: uneori nu...
    @ Loredana: nu eşti singură...ţi-ai uitat gândurile...
    @ Qed: eu aş vorbi, iar voi aţi asculta!
    @ Smalldot: trebuia să deschizi o fereastră...
    @ Dreamer: cum să vorbiţi prea mult?
    @ Costea: muzele tac...
    @ Elena: nu mai fi leneşă şi scrie picioare fără prescurtare...
    @ Veronique: joacă la Pronosport!
    @ CA Mihai: dacă încă mai trăieşti...nu-i nimic dramatic :)
    @ Erys: sună a reclamă la un cântec...
    @ Pifuneţă: non-stop?
    @ Adela: nu există noroc; doar oameni care merg înainte...

    RăspundețiȘtergere
  20. Cata siguranta!... Prostii..., n-ai avea timp nici sa zambesti :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Fă-ţi o enciclopedie, să mai afle una alta şi cei care nu beneficiaza de un asemenea privilegiu...

    RăspundețiȘtergere