luni, 8 noiembrie 2010

Culori de Cotroceni (I)


După ce m-am rătăcit ieri dimineaţă prin Grădina Cişmigiu,
după-amiază am mers să încurc vizitatorii în Grădina Botanică...
Cu o jumătate de oră înainte de apusul soarelui...toate aleile şi spaţiile verzi erau ocupate,
aşa că mi-am încurcat părul în două frunze...;


   




am văzut cel mai fotografiat copac...;


m-am convins, a câta oară?, că dragostea este nemuritoare...;


mi-am căutat visele din copilărie...;


şi am realizat, într-un târziu, că nu aveam ce căuta pe iarbă!



7 comentarii:

  1. Esti iertat, iarba era camuflata sub covor... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu trebuie să crezi chiar în tot ce se scrie....:) În ceea ce privește dragostea....îi nemuritoare doar pentru unii.....Dar sunt curioasă ce ai redescoperit din copilărie....

    RăspundețiȘtergere
  3. Cuţu o cam caută cu lumânarea :))

    RăspundețiȘtergere
  4. pai chiar... cuţu nu ştie să citească?? sau panoul e doar pt. oameni...

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos copac, intr-adevar... M-am retinut in a merge la Gradina... pentru ca m-am gandit ca acolo ii frumos primavara. Insa culorile de toamna (ma repet) sunt superbe.

    RăspundețiȘtergere
  6. ... ok! nu deranjăm...!
    Minunate imagini, mai ales ... 3, 4!

    RăspundețiȘtergere