sâmbătă, 16 octombrie 2010

Piatra crăcănată!



 


Într-un restaurant din Sâmbăta de Sus (jud. Braşov) ni s-au făcut ochii cât cepele, azi,
când ospătarul ne-a spus că suntem mai mulţi la masă decât am anunţaţ...
După ce ne-am numărat am constatat că
băiatul în negru a numărat în plus...scaunele goale...
Şi dacă tot a fost devreme, ne-am mutat în alt restaurant ca să căutăm clătite...
A venit un alt băiat în negru care ne-a spuns verde-n faţă că noi, ăştia de la Bucureşti,
suntem alintaţi, pe aici, altfel...
- Cum altfel, l-am întrebat?
- Voi sunteţi ăia de la Piatra crăcănată!
Vidul din minte m-a făcut să mă uit în gol...
- Unde aţi văzut voi pietre din astea în Bucureşti?
- Nu sunt mai multe, e doar una singură...
- Şi unde-i aia?
- O vede toată lumea! E Arcul de Triumf!
Tare, nu-i aşa?

10 comentarii:

  1. ..niste aia ..! k si boc inaltzatu'pe virfuri ...ardelenii au un fix cu mitica ...! hahahahaha
    ai mincat clatite pina la urma ?

    RăspundețiȘtergere
  2. ... să-ţi fie de bine! (la clătite)
    (atât de multe ne-nţelesuri - oare?! - pe lumea asta a noastră! scuză-mă, râd cu lacrimi)

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) De loc sunt de prin Alba...dar pe asta nu am auzit-o...:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt curioasă cum îi alintă pe cei "dintâi" cu piatra...

    RăspundețiȘtergere
  5. Meeeei, dacă aveam poza asta, făceam postul ista http://www.youtube.com/watch?v=-T0I5UepXMA&feature=player_embedded
    căci :D o avem chiar pe miss Kaa in persoană acoloșa :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Ogarafgan: copy & paste şi dă-i bătaie...:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma chinuiam tare, tare sa-mi dau seama de piatra cracanata. Si, cand am inteles la ce se referea, m-am gandit repede cum i-or spune francezii. Cata imbecilitate, cateodata. Cand mergeam la Caracal, la niste rude, prin alianta, mi se spuneau tot felul de porcarii legate de calitatea mea de cetateanca a Bucurestiului. Va spun, simple invidii! :)

    RăspundețiȘtergere