sâmbătă, 30 octombrie 2010

Pe drumurile naţional-europene...


Se ia un BMW negru din Bucureşti, un Hyundai alb cu număr de Constanţa
şi un Volkswagen roşu din Prahova.
BMW-ul reduce viteza...că în faţă răsărise o coloană, vine  Hyundai-ul care se opreşte fix în spatele maşinii negre, iar Volkswagen-ul intră în Hyundai,  rupe un parapet din beton şi ajunge într-un şanţ.


Imediat după accident sunt momente în care ochii privesc în gol,
creierul refuză să mai gândească, iar o ţigare tremură între degete...


...până când nervii cedează, iar o îmbrăţişare salvatoare ne face să nu ne mai simţim singuri...



10 comentarii:

  1. Bine ca au mai fost terminati 10 km intre turda si campia turzii

    RăspundețiȘtergere
  2. Am trăit un accident de mașină, accident în care unul dintre prietenii mei a murit....momentele acelea, de după....și de după "după" nu se pot descrie....pur și simplu atunci aparții altei lumi.....

    RăspundețiȘtergere
  3. ... puterea unei îmbrăţişări ... (reală sau virtuală...) E cineva care n-ar avea nevoie de aşa ceva? mai ales în situaţii dificile, în care ai ajuns, mai mult sau mai puţin, din vina ta. Oricât de tari ne-am crede, suntem, totuşi, fiinţe sensibile...
    Regretabile astfel de ... evenimente, cu atât mi mult cu cât ar fi putut fi evitate...

    (n-am înţeles "se ia" - ai dorit a spune "se consideră" ca date ale problemei , sau ... se luară la întrecere?)

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Cozmin: radar-ul tot la km 13 stă!
    @ Septembrie: nu te mai gândi...
    @ Danielle: cum erau reţetele odată...

    RăspundețiȘtergere
  5. ... eei, hai că-mi place! După ce "Eminescu a murit (s-a pierdut, ... nu mai ştiu exact cum suna) într-o bucată întreagă de deltă ...", acum mă trimiţi la ... formulări ale reţetelor de odinioară... ok, pe atunci nu "serveam" decât tablete ... argheziene, seara, pe stomacul gol şi cu un pahar (de-mi scrâşneau dinţii-n el)
    O îmbrăţişare ... cui are nevoie! ( e prima zi de concediu ... de toamnă)

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Danielle: Arghezi: "Timpul ei trecuse"; despre cine era vorba la Paris?

    RăspundețiȘtergere
  7. ... nu prea ştiu pe unde vrei a mă duce... încerc: 1. ţara;
    2. cultura;
    3. elitele;
    ??????? spune-mi tu..., te rog (şi promit să redeschid Arghezi... şi-n ţara de Kuty, şi-n Buna-Vestire ...)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ploua la Paris...,
    iar Arghezi aştepta sub umbrelă să vină ea...;
    lângă el...aştepta tot o ea...să vină un el;
    Arghezi a plecat cu necunoscuta, în vreme ce fata pe care o aştepta...alerga spre locul de unde ei au plecat, iar poetul a remarcat: Timpul ei trecuse!

    RăspundețiȘtergere
  9. ... ca de obicei, ... mă duc cu gândul ... aiurea
    Voi reveni la Arghezi ... am timp...
    Pentru că tot era vorba despre Paris şi ... ploaie, îţi las o piesă muzicală drept amintire ... (mie îmi place foarte mult, sper să-ţi placă şi ţie).
    Numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  10. http://www.youtube.com/watch?v=2vlzVvyeaCo

    am uitat piesa, evident!!!

    RăspundețiȘtergere