duminică, 10 octombrie 2010

Cel mai mare fraier




 

Nu trebuie sa mă uit mult în jur ca să-l găsesc...
Dar, să vă spun ceva despre individ...
Când era copil a tot văzut prin munţi, sau Grădina Carpaţilor mai nou,
bolovani pe care erau desenate cercuri roşii şi pe care era scris:
Loc de dat cu capul!
Atunci se gândea că bolovanii nu au fost folosiţi,
şi că aşa vor şi rămâne, în condiţiile în care nu exista sânge pe ei...
Mai nou, individul a făcut vreo 50 de fotografii cu peisaje...
cum este fotografia aruncată aici...
Şi cum într-o lume dominată de calculatoare tot oamenii sunt baza,
din cele 50 de imagini nu s-au mai recuperat decât vreo 10, că aşa a vrut un hard-disk.
Să revenim însă la oile noastre: daţi-mi, vă rog, un bolovan!
Cel mai mare fraier sunt eu!

17 comentarii:

  1. ... aaaa, deci aşa! Iacă-tă ceva mai sus locul unde dăduşi cu ... capul! păstrează urma... ba se mai şi răsfrânge... pe celelalte culori!
    (vrei să te fac să nu mai ai gânduri? scria azi cineva...)Rămân datoare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu eşti, ai omis doar să salvezi pe cd imaginile..., oricui i se poate întâmpla. Mâine o să vezi că în bătaia obiectivului o să îţi apară alte imagini mult mai frumoase. :)
    Noapte bună!

    RăspundețiȘtergere
  3. pacat! credeam ca le-ai recuperat pe toate...
    bolovan nu-ti dau, ca-l pastrez pentru mine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ...iar????...au ceva hardurile cu tine:))...n-am bolovani de dat...doar o informatie...este la Bucuresti o firma care recupereaza toate datele de pe hard...dar au un tarif foarte ridicat(pe bytes)...si nu stiu daca merita...so...pune-te pe fotografiat...iti ies atat de bine...chiar daca se mai ratacesc:))...

    RăspundețiȘtergere
  5. Piua-ntîi!
    Ți-l donez eu, cu dragă inimă :D, p-al meu :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Danielle> bine! Faceţi să nu mai plouă!...
    @ Costea: a crăpat când vroiam să le inscripţionez...
    @ Doina: cel mai rău îmi pare de unele făcute în Cluj...
    @ SKIZO: aşa o fi...
    @ Ioana: nu mai am obiectul...

    RăspundețiȘtergere
  7. OK! dacă numai atât, se va rezolva curând! Am luat legătura cu cine trebuie, solicitând ... să reseteze vremea...
    (scuze, nu prea ... m-am priceput să te-nţeleg: ai o problemă reală, sau era doar o ... glumiţă... SCUZE!)

    RăspundețiȘtergere
  8. ...dar ai CANON-ul...si e suficient:))...

    RăspundețiȘtergere
  9. Vrei un bolovan mai colţuros ori unu mai plan? Cât de gravă e situaţia în viziunea ta?

    RăspundețiȘtergere
  10. Catalin nu esti fraier, de ce vorbesti asa de tine? Lasa ca in viata asta vei mai avea sansa sa faci imagini ca cea de sus. Sunt convinsa pentru ca tu, oricum fotografiezi tot timpul. E imposibil sa nu recuperezi ce ai pierdut!
    Apropo e atat de superba si profunda imaginea de mai sus, ca ma pierd cu privirea printre razele de soare ce se revarsa stinghere deasupra apei...Minunat:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumoasa imaginea!
    Si lasa bolovanii in pace... :)

    RăspundețiȘtergere
  12. ...stiam ca locul de "cel mai mare fraier" e ocupat! n-ai cum sa fii tu acela! cat despre bolovan pentru dat cu capu'...stai la rand!

    RăspundețiȘtergere
  13. @:Erys&Cătălin: după ce că mi-aţi tras azi-noapte câte-un bolovan în cap (de parcă nu-ncasasem îndeajuns!), mă ... terminaţi acum (aaah! mor de râs!) cu disputarea ... statului la rând.
    Eeei, se numeşte "loc de dat cu capul", nu ... "bolovan..." (atenţie la ce sensuri poate avea expresia "bolovan de dat cu capul"...!!!) Vă-mbrăţişez, ca să vă-mpac, acum pe amândoi, lăsaţi-mi liber ... locul, nu este pentru voi!
    O seară plăcută ... de duminică!

    RăspundețiȘtergere
  14. Si eu care credeam ca eu sunt o mare fraiera...e drept, nu cea mai mare, dar o fraiera!

    RăspundețiȘtergere
  15. Frumoase pozele si fraieri cei ce n-au grija de ele. Zic asta pentru ca mi s-a intamplat. Si tin mult la ceea ce fac cu suflet. Te-nteleg pe deplin. Da fuga si fa altele. Hai, ca poti!

    RăspundețiȘtergere
  16. @ QED: am mai trecut, la 4 zile, printr-unul din locuri; nu mai era lumină, ciobanul cu oile dispăruse; idem şi vulturii de pe cer...; doar lacul era la locul lui...
    so:
    Hai, că poţi!, numai să ai noroc...

    RăspundețiȘtergere