vineri, 1 octombrie 2010

Câinele care aşteaptă trenul...




 

Mă uit la el...
Se uită şi el la mine, de jos în sus şi cu limba scoasă...
Are botniţă...un bun prilej să îl trag de urechi;
îi pun mâna în cap şi încerc să îl mângâi,
iar mârâitul ce se aude îmi duce mâna în sus...
Patrupedul se uită la proprietar şi aleargă spre pasarela CFR...
Nu ai voie acolo!, îi strigă stăpânul...
Igor, că aşa îl cheamă pe câine, o ţine pe a lui...
Se uită lung, de o parte şi de alta a căii ferate,
ca şi când ar aştepta pe cineva.
Într-un târziu renunţă şi pleacă, coborând scările pasarelei.
Peste patru minute a trecut rapidul de 3.25 pm,
şuierând prelung în momentul în care a trecut pe sub pasarelă...
 Igor, pe ăsta l-ai ratat...




16 comentarii:

  1. E un pitbull,nu-i asa?Cataline ...daca nu avea botnita iti "halea"aparatul:)
    Poza e superba:)

    RăspundețiȘtergere
  2. asteptarea grea napasta,asteptand viata,ajunge moartea cu timpul obraznic la noi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am văzut un film...cu un câine care avea obiceiul să își aștepte stăpânul, care făcea naveta, la tren în fiecare zi....Omul moare și câinele continuă timp de 10 ani să îl aștepte, în fiecare zi, la tren....sperând că apare.....un film după un caz real, dar nu mai țin minte numele filmului.....

    RăspundețiȘtergere
  4. @ MyEyesOnyou: da, Pitbull; dacă nu avea botniţă cred că îmi înghiţea mâna cu totul...
    @ Sufletinchis: unii mai pot fugi, dacă ajunge altceva...
    @ Septembrie: mai este unul, cu un câine abandonat din cauza rănilor şi care merge, după ce se "repară", pe autostradă ca să ajungă acasă...

    RăspundețiȘtergere
  5. @ septembrie: filmul se numeste "Hachi: A Dog's Tale"

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Cristian: filmul lui Septembrie...

    RăspundețiȘtergere
  7. "Si câinele, ca omu'... ne uitam la el, se uita la noi...", faimoasa poveste a lui Marinica Moraru!

    RăspundețiȘtergere
  8. Igor este haios si simpatic...cu botnitza! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Da..."Hachi: A Dog's Tale" așa se numește, mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  10. ... Igor - frumos nume... destin de salvator... loialitate, perseverenţă, ...
    (aah! botniţa... e toamnă, vremea culesului... ţăranii lui Stancu şi-o prindeau singuri, sau le era pusă de ... altă mână? cert e că nu aveau alternativă...)

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Dreamer: l-am lăsat acolo, deci: nu!

    RăspundețiȘtergere
  12. ce combinatie in fotografia asta...metalul pasarelei, metalul botnitei, dur cainele, rezistenta peste timp, pasarela...
    totusi, nu stiu de ce aceasta imagine imi lasa o senzatie trista :(
    imi pare rau ca ai renuntat la cuvintele care iti insoteau fotografiile...hm, mi-a trecut acum prin cap ca esti un singuratic :)

    ma uitam si la comentatorii tai...pe Dreamer nu am mai vazut-o de mult, o sa trec pe la ea...
    la fel si pe americanca nu am mai citit-o de mult, imi amintesc ca era foarte feminina, romantica si scria in forta :)

    RăspundețiȘtergere
  13. aceiasi trista imagine imi lasa si acum aceasta fotografie...metalul pasarelei, metalul botnitei...

    RăspundețiȘtergere