duminică, 19 septembrie 2010

Fericire iluzorie



Am ajuns la un restaurant situat pe o colina...;
nu este nici tipenie de om; sala este imbracata de gala;
dupa aspect ar trebui sa aiba loc o nunta...
Plec in oras...unde constat ca ploua cu mirese.
Prima intilnire o am in parc;
mireasa e frumoasa, dar a uitat sa se fardeze;
ajung in alt parc...aici sunt doua mirese.
Prima este cu alai, iar toata lumea face cu schimbul la fotografiat...
In spate are un gard din buxus, iar toata umbra cade pe ea...
A doua nu a venit decit cu nasii, iar decorul ales este linga o fintina arteziana...
Ajung la biserica din centru...; e deja trecut de 6 pm.
O mireasa tocmai a iesit si sare in Mercedes; mirele are lejer 60 de ani...
ea nu-i da atentie; vorbeste cu nasa; alte 3 mirese stau in masini, asteptind sa le vina rindul la altar.
Intru in Biserica cu Luna. Un cuplu asteapta sa i se dea pirostriile jos. Invitatii nu trec de 30 de persoane;
Mirii nu au fotograf, dar au doi cameramani;
unul filmeaza invitatii iar altul numai ce se intimpla in fata altarului.
Ajung la primarie...unde se aude muzica de cetera.
Mirii si-au adus muzicanti, ca sa nu se plictiseasca afara pina le vine rindul la starea civila...
S-a facut noapte..., iar ziua de simbata intra pe alt curs...



13 comentarii:

  1. ...privirea miresii imi da de inteles ca nu-i vine sa creada...ce gust o avea voalul de mireasa?...
    "si tu sa simti pe femeieste
    ca dintr-o noapte fara ziua
    e cineva ce te priveste
    cu o privire de adio"
    (A.Paunescu)

    RăspundețiȘtergere
  2. Într-adevăr, tare inspirată faza cu doi cameramani şi zero fotografi. Vai şi eu nu am avut revelaţia asta...

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Ști că ieri după amiază, mi-a atras atenția pe Calea Victoriei, o pereche de miri, care erau însoțiți doar de trei persoane "dotate" cu aparate foto și camere de filmat..? Eu m-am întrebat unde sunt invitații?

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Septembrie: invitatii s-au ratacit...; probabil era o sedinta separata doar cu mirii...

    RăspundețiȘtergere
  5. graba spre fericire... intr-o lume prea neatenta la un anumit detaliu.

    Si cand spun detaliu, nu ma refer la a uita machiajul. O mireasa care radiaza bucurie nu are nevoie neaparat de el.

    In tumultul general altceva se uita...

    Oare ce?

    RăspundețiȘtergere
  6. @ P. Ionescu: Din cauza ca timpul se comprima...

    RăspundețiȘtergere
  7. ...se uita...un sentiment...

    RăspundețiȘtergere
  8. A fost o zi în care a plouat cu mirese...

    RăspundețiȘtergere
  9. E frumoasa ploaia cu mirese dar astept o furtuna cu gineri... :)

    RăspundețiȘtergere
  10. O zi întreagă-am ameţit prin "ploaia cu mirese". Am lămurit câte ceva, dar multe-s ne-nţelese... Întâia : ziua ce-a uitat senin să-şi dea pe faţă. A doua : toamna-n trena ei de foi, târândă pe verdeaţă. A treia nu-nţelege ce-i cu ea, când toată-i strălucire: cum de nu are lângă ea pe fericitul mire?! Noroc cu tine, fotograf, privind făr' să deochi, un văl pe cinste-ai încropit din perlele de stropi...
    O mică nedumerire: nu se merge, pe la voi, întâi la starea civilă? Sau ai vrut să ne testezi atenţia, aşezându-le (momentele) cu ... susu-n jos?!
    Are dreptate Anima: pe când o ... furtună cu miri? Măcar o ... ploicică răzleţită! (egoişti mai sunteţi! vă ... clătiţi numai voi ochii...)
    Aaa, uitam! Dar "când te-ai fript odat'cu borş, se suflă şi-n iaurt!" Frumos model, se pare că a înţeles ce... fericiri o-aşteaptă pe nou drum! (a cui mireasă-o fi? ai vrut să ne pregăteşti de-o veste minunată?)
    Mă uită Dumnezeu scriind, când poza-i inspirantă! Să nu fie cu supărare! E luni, o nouă săptămână îşi intră pe făgaş... Să te bucuri de ea!

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Danielle: cu mirii este o problema: sunt tunsi soldateste sau nu stau pe linga mirese...

    RăspundețiȘtergere
  12. Prima: "puc blocat la mantinelă" - o discuţie pe tema modei privind tunsoarea cazonă, cea masculină în general, mă depăşeşte, chiar nu m-a preocupat niciodată, considerând-o ca pe o opţiune personală (aaaa! mâine mă voi uita la ce tunsori au bărbaţii din urbea mea...). Am admirat, însă, pe cea a şefului... tău (deşi cred că nu am ... punctat-o - strategie de repliere după... fermecătorul zâmbet a mirare). Sau ar trebui să înţeleg altceva ...? Tunsoarea să fie impedimentul absenţei mirilor?!
    A doua: dacă nici în ziua nunţii nu stau pe lângă mirese...?! "a sta" şi "a fi", pentru mine, răsucitorul de cuvinte, nu se află în sinonimie perfectă. Dacă nu stau, la ce bun le-au mai luat?! Dacă nu sunt, e o situaţie remediabilă în perspectivă, aşa că ...
    Ooof! mai e de aşteptat până la ... ploaia cu miri! (glumesc, la urma urmei, e problema lor şi numai a lor: "cum şi-aştern...").
    Dar nimic din ce am văzut la tine, nu m-a întristat aşa de mult: o mireasă singurică, dezorientată - mai mult chiar decât Resemnarea, Gânduri şi Alte gânduri... ; trăirile-mi empatice mă copleşesc uneori, ...

    RăspundețiȘtergere
  13. si pentru asta, da. Dar si din alta cauza.

    De multe ori parca se duc la eveniment, se arunca in...casnicie/relatie/poveste... fara sa spere vreoodata sa fie cu adevarat fericiti.

    Si de multe ori se vede(inclusiv in fotografii).

    Al naibii de mult.

    RăspundețiȘtergere