luni, 26 iulie 2010

Cu ochii în soare...


 

Este o expresie pe care o mai aud uneori: Asta numai mie mi se putea întâmpla!
Fără să vreau am ajuns la cuvintele amintite...
Merg pe munte cu geanta agăţată de gât, obiectul  intră în balans, iar aparatul face un salt înainte...;
din câtă frunză şi câtă iarbă este în jurul meu, obiectivul aparatului a găsit cel mai bun prilej să sărute o piatră cât pumnul...; singura piatră de pe o rază de 50 de m...; stau în iarba umedă, ca un săritor după ce a ajuns în groapa plină cu nisip, şi mă uit la lentilele obiectivului, ale căror ciobuleţe pot concura cu succes la categoria spărturilor de ordinul micronilor; desfac obiectivul, mă mai uitat o dată la cioburi, şi-l arunc aşa cum aruncă pescarii momeala la peşte, într-un fir de apă ce rătăceşte în apropiere...
Mă uit la orizont şi stau, la propriu, cu ochii în soare...
Caut obiectivul de zile negre, ăla de stă în geantă aşa ca să nu râdă nimeni de mine că nu am nimic pe acolo, îl pun pe aparat şi fac şi eu o poză cu imaginea din faţa mea...


PS: îmi trebuie un detector de metale:); acumulatorul aparatului s-a rătăcit  într-un lan de floarea soarelui; nu a căzut pe nicio pietricică, că s-ar fi auzit...
Dar, să revenim la oile nostre: Asta numai mie mi se putea întâmpla! :)

12 comentarii:

  1. Trăznăi de genul ăsta ni se întâmplă tuturor, iar eu chiar pot da lecţii la capitolul ăsta. Însă fără "noroacele" astea n-ar mai fi existat legile lui Murphy!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau de cele intamplate. Atata timp cat avem sanatatea de partea noastra, ne putem ridica si putem merge mai departe.
    Iti doresc sa pui cat mai repede in geanta "obiectivul de zile negre" si sa atasezi unul pe gustul tau camerei prin care vezi lumea in modul tau unic.
    Mai sunt si zile negre, desi e mult soare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Toţi avem poveşti dinastea...

    RăspundețiȘtergere
  4. Îmi pare rău de situaţie dar de ce trebuia să-l arunci în apă? Să poluezi natura? Sau obiectivele Canon sunt biodegradabile? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, se poate intimpla oricui...Dar, ce frumos iti zambeste Soarele si Promitator dupa cele intimplate. E un caz din cele:"Se poate de reparat sau inlocuit cu altele"

    RăspundețiȘtergere
  6. Pentru Let`s doiT Romania sau cum se numeste pe englezeste, ca pe romaneste nu mai stim sa maturam,probabil pentru ei ati aruncat in apa resturile, sa stie exact cu ce se vor lauda ca au adunat :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cine se mai gândește când e așa de supărat, să pună fărâmelele în guriță? :)))))

    RăspundețiȘtergere
  8. imi pare f rau!!! :-(( dar tu si fara obiective faci poze f frumoase! :-)

    RăspundețiȘtergere
  9. Its ok...aveai doar 3 megapixeli...
    Imi place expresia...nu asta cu toate mi se-ntampla numai mie...ci ailalta in care ...ai ramas cu ochii in soare.

    Pe de alta parte eu am un 12 megs si tot nu reusesc poze asa faine.

    RăspundețiȘtergere
  10. In general... nu prea e bine sa ramai cu ochii in soare...
    Dar daca se mai intampla si totusi reusesti o asemenea poza... merita!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cu legile lui Murphy nu te pui !
    Detector de metale va pot imprumuta eu.Am unul mic (cercul senzor are 140 mm diametru)...dar slabe sperante sa gasiti intr-un lan de floarea soarelui acumulatorul pierdut.

    RăspundețiȘtergere
  12. @ Mirela: au început de la o piuliţă...
    @ Ghiocelul: mie nu!
    @ Anca: nu paria...
    @ Aquarelle: dacă nu ar fi fost soare...rămânea întreg...
    @ Danela: după nişte broaşte...
    @ Ogarafgan: cine scrie pe un bolovan loc de dat cu capul!
    @ Veronique: da, desenând...
    @ MyEyesOnyou: la voi acolo lucrurile sunt...ca vântul; acum două zile un program se vindea on-line cu 500 $ şi avea reducere de 100 $, iar acum...a murit reducerea...
    @ Christinne L: accident...până nu mai fac una în acelaşi mod...
    @ mnm: vă mulţumesc!, dar am cumpărat altul...e mai simplu aşa...

    RăspundețiȘtergere