sâmbătă, 12 iunie 2010

Cea mai bună idee



Nu aveţi cum să rataţi Salonul de fotografie amenajat la Bursa Mărfurilor din Bucureşti (Calea Rahovei 196 A).
Dincolo de firmele care fac reduceri la echipamente foto, de cei care vă îmbie cu tarte cu brânză şi ciuperci sau cu vin adus tocmai din sudul Franţei, cineva a avut ideea de a organiza o Expoziţie foto pentru nevăzători...
Practic, subiectele sunt conturate, iar în momentul în care degetele se plimbă  peste ele senzaţia este de catifelare.
În rest, destul de mulţi curioşi şi teribil de puţini cumpărători, conform unuia dintre expozanţi...


3 comentarii:

  1. Jos pălăria pentru cei ce au avut ideea asta :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Extraordinara aceasta initiativa! Mi-ar placea si mie sa merg, mai ales ca am avut ocazia sa ma intalnesc cu astfel de oameni.

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunat! Super idee! Sunt de laudat toate initiativele in legatura cu persoanele cu nevoi speciale: nevazatori, surdo-muti, etc..
    Imi amintesc ca, odata, i-am spus unui amic de-al meu, ca baietelul meu invata la gradinita limbajul semnelor. Iar raspunsul lui: "da' la ce-i trebuie?, m-a dezamagit mult! Din pacate, unii pot doar atat....

    RăspundețiȘtergere