joi, 3 iunie 2010

Box!



Tată, la mine găsiţi de toate...
Chiar dacă nu vedeţi ce căutaţi pe capota maşinii, numai să-mi spuneţi, dau un telefon şi imediat îmi aduc băieţii...
Acum cu vânzarea e mai subţireanu...
Nu mai are lumea bani,
sau, dacă are, i-o ţine la saltea...
De aia  aduc marfă mai ieftină,
mai mult ce se caută acuma, că vine vara şi îşi mai dă omu un glet, o vopsea în casă...
Mai am şi câte o rablă de Dacia, din alea bune de dus la REMAT.
Nu le mai ia nici pe astea nimeni, că sunt ziarele pline cu anunţuri de dat rable.
Da a mea e bună...am de ce să mă rezem...
Şi uite...pfuuuuuuuuu.....
mai trag un fum,  mă mai uit la lume...




5 comentarii:

  1. Si totusi... economia duduie! "Duduia" lui nea omul asta afacerist :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Vorbele sunt fumuri...Titlul vine de la tatuaj, foarte nostim...

    RăspundețiȘtergere
  3. Basca de pe ceafa lata,
    Sunt jmenar ca si'altadata.
    Vind orice sa iti iau banu,
    De nu-l dai, da barosanu
    Si iti iau si geamantanu!
    E o muza teribila figura lui nenea asta, pare prietenul perfect daca te supara cineva. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-e frica de astfel de oameni! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. l-aţi prins la fix pe romulan... Tocmai când îi ieşea fumu nicotinei.. Mergea inserată şi o manea pe măsura box-ului din pumnu de ţigan...

    RăspundețiȘtergere