miercuri, 5 mai 2010

Viziuni


Sau unde se ajunge când strada se termină brusc...
Ideea este că mergeam pe o stradă din Veliko Târnovo,  la 7.30 pm, să văd un monument inaugurat de bulgari în memoria fraţilor Petru şi Asan. Din centrul vechi al oraşului există o singură stradă mai sănătoasă care duce la locul cu pricina, însă din cauza maşinilor şi a motocicletelor cu turişti am ales o străduţă paralelă cu prima, dar care şerpuia pe marginea unui lac.
Că mă aflu pe drumul cel bun m-a lămurit o pictoriţă.
Iniţial am crezut că este surdă, însă abia după ce şi-a scos căştile din urechi am realizat că băteam câmpii cu gândurile mele.
Înainte de a pleca am tras cu ochiul la schiţa fetei şi la locul ales ca subiect...

10 comentarii:

  1. Perfecte si locul ales de ea si schita !!! Esti nemaipomenit in gasirea subiectelor ))

    RăspundețiȘtergere
  2. Coane, vad ca iubesti mult culorile calde. dau niste imagini bestiale. Cele doua de mai sus sunt un bun exemplu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Talentată şi ascultă şi rock :)
    A doua fotografie are poveste şi parfum :)

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte bune fotografiile, imi plac culorile calde , da aspect placut fotografiei

    RăspundețiȘtergere
  5. Imaginile sunt deosebite. Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  6. E deosebită a doua fotografie, un loc ce-mi aminteşte de copilărie şi de bunici...

    RăspundețiȘtergere
  7. Oho, primul este superb coane... textura, lumina tot...

    RăspundețiȘtergere
  8. Are caldura primitoare a casei bunicilor, iar natura parca sta sa o cuprinda de pe margini.

    RăspundețiȘtergere