duminică, 16 mai 2010

Şi se duse noaptea...

Dacă tot s-a trâmbiţat Noaptea muzeelor...
Cei mai fericiţi au fost cei de la Muzeul Satului. Au deschis primii şi nu au avut nevoie de lumină artificială...
Din păcate, ploaia le-a rărit numărul vizitatorilor...




La Geologie au uitat să aprindă luminile, intrându-se şi ieşindu-se pe aceeaşi uşă. Oare câţi şi-or fi pierdut răbdarea?
Una peste alta, cel mai mult mi-au plăcut nişte  ciuperci fosile prinse pe scoarţă de Geinitzia, descoperite la Babadag.


La Muzeul Enescu nu a fost înghesuială, din cauză că nu începuse concertul...
Instrumentiştii repetau la etajul I, iar interiorul suferă ca şi la precedenta vizită: aerisirea-i la pământ...


La Muzeul Naţional de Artă Contemporană a fost cel mai frumos...la etajul I şi pe terasă: probabil că terasa nu ar fi fost aşa de vizitată dacă nu era un bar acolo...
La 11 noaptea, cei care vroiau să intre în Muzeu aşteptau la un rând de 40 de m...


La Muzeul Naţional de Istorie nu am găsit loc de parcare...aşa că...noaptea s-a terminat după patru ore...

12 comentarii:

  1. Multumim pentru feedback! :)
    Era imposibil sa nu gasesti iar subiecte frumoase de fotografiat! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. W!
    Un accident banal...
    Şi încercaţi să dormiţi :), dacă nu vreţi la Muzee...

    RăspundețiȘtergere
  3. mda, deci de asta n am venit, sa nu ma calc in picioare cu avizii de cultura care nu platesc bilet in restul anului ca sa se dea culti intr-o noapte

    RăspundețiȘtergere
  4. Bu! E unu trecute noaptea!
    Treceți la culcare :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Ellenaa> La toate muzeele am fost în ultimele şase luni de mult mai multe ori: la Enescu de 3 ori; la Gusti de 6; la MNAC de 3; la Istorie de 5 ori...de fiecare data cu bilet...
    SO: Scorpie...noapte bună!

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Marileana> nu ne lasă ogarii...:)

    RăspundețiȘtergere
  7. nu era vb de tine...sensibilule...ci de multimea despre care vorbeai..si f buna organizare tipic romaneasca

    RăspundețiȘtergere
  8. I love this post Catalin! have a nice day!
    Flory

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Ellenaa> de unde să ştiu eu ce-i în mintea ta?;
    azi, bănuiesc: AC/DC!

    RăspundețiȘtergere
  10. anul asta am hotarat sa evit agitatia data de''noaptea alba...''ai am mers la''s-a sfarsit cum a inceput''la national....si m-am bucurat pentru alegerea facuta....:)
    muzeul pe care il iubesc si il vizitez cel putin o data pe an e Muzeul Bucurestiului (Palatul Sutu)...si asta pt ca pot sa-mi imaginez ca ma intorc in timp...
    cat despre cei care merg la muzeu doar cand nu trebuie sa plateasca...mai bine o data si pe gratis...decat niciodata.....:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt minunate fotografiile !Felicitari si pentru muzica aleasa !

    RăspundețiȘtergere
  12. Cateva imi plac mai mult decat restul:) ...

    RăspundețiȘtergere