luni, 12 aprilie 2010

Vorbă dulce, zâmbet bun...


Contează cu cât elan sau cu câtă încredere merge cineva spre viitor?
Se pare că nu...
Viitorul se stabileşte în spatele posesoarei/posesorului de elan: gesturi imorale...vorbe neortodoxe...priviri piezişe...cuvinte neadevărate...ostreţe...
Să tot fie vreo 25 de ani...
Cineva a făcut şi o poezie pe tema posesorilor de şopârle, vrăbiilor frumos ciripitoare, etc., pe care a şi publicat-o într-o revistă apreciată la vremea ei...
Suna cam aşa...

Vorbă dulce, zâmbet bun,
Glasu-i cântec şi povaţă,
N-are vipere-n mustaţă
Nici stomac de căpcăun. 
Râde moale, te răsfaţă,
Oferindu-ţi oportun,
Vorbă dulce, zâmbet bun.
Dar, te trezeşti odată-n viaţă,
Că te arde sub zăbun,
Tocmai cel ce-avea pe faţă
Vorbă dulce, zâmbet bun...

Umbra din dreapta bolborosea, în timp ce mergea:
Iertarea nu poate fi infinită...
Iar uitarea este o pauză a furtunii...
Am mai apucat să înţeleg, citindu-i pe buze prin teleobiectiv, o replică a lui Jean Gabin:  
Ştiu! Ştiu tot!




15 comentarii:

  1. Ce e in spate... dar conteaza cind le stai in fata! Multi isi pierd curajul!

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Mihaela: au avut vreodată aşa ceva?

    RăspundețiȘtergere
  3. Pare o papusa care si-a rupt funiile si a fugit de papusari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da... e foarte faina fotografia.

    RăspundețiȘtergere
  5. Superba poza, de comentariu ce sa mai vorbim...
    Nota zece!

    RăspundețiȘtergere
  6. N-am inteles finalul.Cine e posesorul adevarului absolut?

    RăspundețiȘtergere
  7. Interesant, in spate umbre, in fata umbra...si elan...

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place foarte tare si fotografia si comentariul tau de azi. :) Cat despre elan ... ce sa mai zic?! Sa fie pentru toti! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Flory: tnx!
    @ MF: a fost o carte, odată, Păpuşarii...
    @ Ania: am şi cu umbre de vapor...:)
    @ Christinne: nu sunt Nadia..:)
    @ Angela: Jean Gabin!
    @ Mihaela: vă place Elan?
    @ Oana: fotografia e a mea; comentariul e făcut de cei de la PR...:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Domnule Catalin, nu am inteles niika. Scrie domne derect, cine, ce, pe cine, sa stiu daca ma bag in ciorba, la balacarit :D
    Iar daca stii, tot, atunci da-i nana la popou, de bine, de rau, ca io nu stiu nimika!

    Nu mai sunt Naluca? :(
    :)

    RăspundețiȘtergere
  11. @ ogarafgan: nu ai tu treaba cu...;
    s-a stricat ceva acolo...şi am reparat după ureche...

    RăspundețiȘtergere
  12. Jean Gabin?Eram eu prea chiauna dimineata cand am citit,nu mai vad,sau l-ati adaugat dupa?Foarte reusite... fotografia si comentariul.

    RăspundețiȘtergere
  13. Titlul este în contradicţie faţă de ce se întâmplă în spatele tipei.
    Finalul cu replica lui Jean Gabin, face toti banii...

    RăspundețiȘtergere
  14. @ Angela: Jean Gabin a fost acolo de la început...
    @ Costea: contradicţie...tipă...bani - ce s-ar face cea din mijloc fără început şi sfârşit?

    RăspundețiȘtergere