miercuri, 14 aprilie 2010

Relaxare


12 comentarii:

  1. Eu cred ca jucau sotron sau faceau yoga... sau au pus pariu care sta mai mult intr-un picior!

    RăspundețiȘtergere
  2. ziceau ele ...cred ca nenea cu aparatul stia pasareasca,ca ne-a inteles si a avut rabdare pana ne-a luat in cadru.....:)

    RăspundețiȘtergere
  3. M-ai omorat, nu vad nimic din comentariu. Mareste literele alea, fie-ti mila, șefule !

    RăspundețiȘtergere
  4. Exotice personaje!
    Comentariul... foarte inspirat, ca de obicei.

    RăspundețiȘtergere
  5. Faina imaginea si haioase modelele tale!
    Deci ai fost si la pauni... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Costea: nu e al meu...
    @ MF: sau erau certaţi şi au luat o pauză de iubire...
    @ Joykarisma: da, şi au vîrfurile aripilor tăiate...
    @ Adrian: a, nu...am lăsat aparatul pe trepied, setat pe senzor de mişcare, şi am plecat la şah...
    @ Ema: ai să înţelegi...mâine dimineaţă..dacă ai timp...
    @ Christinne L: parcă mai lipseşte ceva...:)
    @ Adela: da, păunii...mâine.

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Danela> o va risipi ploaia...ce va să vină

    RăspundețiȘtergere
  8. f tare! imi place ca nu uiti niciodata sa ai umor!

    RăspundețiȘtergere