duminică, 18 aprilie 2010

Patronul




Bucuros că îmi merge afacerea cu cherhanaua de la Sulina am decis să-mi extind activitatea şi în Bucureşti.
Am închiriat un spaţiu la Big-Berceni.
La început mi-a mers bine. Nesperat de bine. Profitul mi-a crescut cu 300 %. Dar nu puteam să stau zilnic la magazin, că trebuia să mai merg şi la Sulina.
Cum plecam de la Bucureşti, cum vânzările de peşte o luau razna în afacerea mea.
Cred că cei care lucrau pentru mine îşi aduceau marfa lor...altceva decât peşte.
Ăsta nu ar fi fost un necaz chiar aşa de mare...
Dar au venit altele. Mă sunau băieţii de la magazin: Şefu! A venit un consilier de la Primărie. Vrea şi el doi peşti, din aia mari...Puteam să-i spun că nu-i dau? Na era bine să mă pun rău cu ei, tot aşa cum nu aveam cum să verific dacă la faţa locului se afla un consilier de la Primărie...
Pe urmă s-au înteţit controalele de la Garda Financiară. Veneau săptămânal. M-am interesat şi am aflat că ceilalţi afacerişti m-au reclamat. Degeaba aveam acte, facturi, casă de marcat, totul ca la carte.
Trebuiau să mă cureţe...
Aşa că am renunţat la afacerea de la Bucureşti...




6 comentarii:

  1. Buna postarea de azi! Dar eu credeam ca Romania e un loc propice dezvoltarii oricarui tip de afacere, ca tara asta atrage o droaie de investitori si ca totul se face in spiritul si litera legii si ca oamenii sunt parolisti... Mi-ati daramat scara de valori!

    RăspundețiȘtergere
  2. "Să moară şi capra vecinului"...pe principiul ăsta înţeleg mulţi să facă afaceri la noi...:(

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu comentez textul ... ca nu mi-ar ajunge o zi sa zic tot ce as avea de zis dar imi place mult expresia lui .... "s-a ales praful de tot"

    RăspundețiȘtergere
  4. asta intra in categoria pove-stirilor adevarate... din pacate e o treaba cunoscuta cam peste tot in Bucuresti unde exista un spatiu comercial, nu doar in Big Berceni

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta e mic copil.
    Io am avut o afacere cu un studiou foto acu` fo 15 ani. Cu printer, cu minilab.
    Cind mi-am dat seama ca 35% din cifra de afaceri se ducea dracu pe pozele lu primaru, pozele lu aia de la circa de politie, aia din garda veneau cu caciuli de filme ( era pe vremea filmului) mi-am dat seama ca a avea afacere la strada sau fara o pila mareee e cel mai mare sacrilegiu.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ MF: vă uitaţi după curcubeu şi găsiţi alta...
    @ Joykarisma: capra primarului...idee de post viitor...
    @ Dianet: omul încă mai speră...
    @ Lavinia Ban: din păcate...nu doar acolo...
    @ fotografu: măcar or mai fi păstrat fotografiile?

    RăspundețiȘtergere