miercuri, 10 martie 2010

Seara de la UNA

Epson şi Square Media au organizat,  la Galeria UNA din str. Budişteanu, vernisajul DigigrapfieR.
Pe pereţii galeriei au fost postate 8 lucrări în format mare, alte imagini la format mai mic fiind analizate de invitaţi în mapele aşezate la vedere.
S-au dat interviuri, s-au schimbat impresii, s-au făcut glume, ne-am amuzat.
Doamna din a doua imagine se numeşte  Cosmina Chituc, fiind absolventă de Istoria Artei şi unul dintre curatori.
Expoziţia va fi deschisă timp de o săptămână.




11 comentarii:

  1. Frumos v-aţi amuzat. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna dimineata! Ca in fiecare zi,mi-am luat cafeaua cu mine si am venit aici....la stiri...la un alt fel de stiri,cele de care chiar am nevoie!
    multumesc ,Catalin !:)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ancahotineanu& Adela: nu-mi mai aduc aminte nimic!; de fapt, da!, dar nu recunosc! :)
    @Doina: Bună dimineaţa!, cu plăcere!, pe curând...la poarta neagră...

    RăspundețiȘtergere
  4. Prima fotografie e pentru mine, clar !
    ha ha ha... n-are nimeni voie să mă contrazică ))
    Felicitări pentru galeria foto !

    RăspundețiȘtergere
  5. @Ema> îl scot pe individ din ea şi v-o trimit :)
    Mulţumesc!, dar galeria nu-i a mea!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu Galeria UNA !
    Cea din interiorul postării iar dacă nici ea, nu-i nimic, felicitările rămân valabile.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Ema> Dvs ştiţi că era înscris la cuvânt avocatul părţii adverse? Să înţeleg că sfidaţi Curtea?
    La următoare abatere veţi fi evacuată din sală!! :)
    ______

    Vă mulţumesc pentru felicitări.

    RăspundețiȘtergere
  8. Singurul loc în care zâmbesc este fotografia din profilul meu...

    RăspundețiȘtergere