sâmbătă, 20 martie 2010

Remember






16 martie ac.
E târziu, trecut de 9 pm...
Iar am ajuns ultimul...ca de obicei...
Intru în lojă.
Rândul din faţă este ocupat de o blondă şi de un brunet.
Ei îi place spectacolul. El este morocănos.
Ea se uită la el zâmbind, din când în când, sperând că şi lui îi place piesa.
Individul stă cu telefonul mobil pus pe marginea lojei şi se uită insistent la el.
Precis trebuia să fie în altă parte...
Îi las pe cei doi...
Specatacolul de pe scenă este mult mai frumos...
Unul dintre actori s-a apucat de făcut piruete.
Mă uit prin sală...cineva stă spânzurat, într-un balcon, cu un DSLR...nu ştie ce să facă...
Eu aş mai fotografia, dar cineva de lângă mine mă calcă insistent pe bombeu de câte ori apăs pe declanşator.
Norocul meu a fost că persoana supărată a plecat înainte de finalul piesei...aşa că, îl imortalizez pe băiatul cu piruetele când este aplaudat la scenă deschisă de spectatorii din sală şi de unul dintre colegi...

PS: Cine vrea să-i vadă pe actori, la lucru, poate merge la piesa Remember, realizată de Răzvan MAZILU.



16 comentarii:

  1. UAU! Exceptionala prima fotografie!
    (Dar sa scoti umarul ala din dreapta care distrage...)
    Cu adevarat foarte frumoasa si expresiva! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. AnDRAW: Prieten drag, plec!, mă duc la altitudine...şi nu mai am timp...
    Ce să zic, ai şi tu dreptatea ta...
    Umărul din dreapta este al tipului care aplaudă...

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa prima poza.Imi place mult Mazilu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Elegant primul cadru, coane, cu atmosfera, bravo!!! Catalin (www.blog.teleobiectiv.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunate fotografii !!!
    Prima este un vis frumos. Nici nu văzusem umărul cu pricina, atât de mult m-a captivat personajul principal... Răzvan Mazilu e un titan. Când trăia Oleg Danovschi, la Constanța exista o trupă de balet clasic și contemporan, cea mai bună din țară la ora aceea. Adolescența mi-am petrecut-o privindu-i de aproape. Ce vremuri superbe !
    Mulțumesc ! Câte amintiri retrăite...

    RăspundețiȘtergere
  6. Un spectacol greu, atat ca text, ca ceea ce invoca si mai ales greu dpdv fizic de dus...dansatorul si coregraful Razvan Mazilu, fata de care nu-mi explic aceasta artistica docilitate sentimentala, atasata inimii mele.
    Ati facut fotografii rumoase actorului Ion Rizea si dansatorului coregraf Razvan Mazilu, a meritat putina jertfire, ma refer la calcatul pe bombeu.

    asadar cine vrea,
    Piese de teatru
    Remember
    de Mateiu I. Caragiale. R: Razvan Mazilu. Cu: Razvan Mazilu, Ion Rizea. Spectacol prezentat de Teatrul National Timisoara. 1h

    RăspundețiȘtergere
  7. Fiecare fotografie are ceva special! Faine!
    Iar Razvan Mazilu este extraordinar!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Pe Răzvan Mazilu l-am văzut de trei ori, de două ori în piesa Portretul lui Dorian Gray şi odată în piesa Un Tango Mas.
    Îmi place mult a doua fotografie. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte misto atmosfera din prim imagine.

    RăspundețiȘtergere
  10. Reusita pirueta,se vede c-ati exersat!Domnul brunet avea un "spy phone"....pentru cealalta.Blonda nu stia de ce zambeste.Zambea si ea...ca orice blonda!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Monique: Mazilu are o agilitate extraordinară. Păcat că fotografierea operei a fost dată în exclusivitate unor francezi (fără legătură cu Dvs)...
    @ Cătălin S.: bine Teezoo, mulţam!
    @ Ema: Dvs aţi avut mai mult noroc. Cu plăcere!
    @ Danela: Vă sărut mâna, doamnă.
    @ Adela: Mulţumesc!
    @ Costea: nu-i de vânzare!
    @ Alex: meritele sunt ale persoanei care a făcut jocul de lumini şi ale artistului de pe scenă. Fără ei, nu ieşea nimic


    Vă mulţumesc pentru trecere.

    RăspundețiȘtergere
  12. @ Angela: probabil că blonda a insistat să meargă la spectacol; în sală a observat că individul era prost dispus şi intuia că avea să urmeze o furtună.

    RăspundețiȘtergere
  13. da....mazilu este un adevarat artist in ale dansului si nu numai...am avut ocazia sa il vad la Brasov in alt spectacol....foarte reusite fotografiile

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte interesant blogul tău! Am să mai trec pe aici.

    RăspundețiȘtergere
  15. superba prima imagine
    foarte fain tot blogul... abia acum l-am descoperit

    RăspundețiȘtergere
  16. @si totusi:
    şi totuşi există iubire,
    şi totuşi există blestem,
    dau lumii,
    dau lumii de ştire...

    @Lavinia Ban: eu pe al Laviniei l-am văzut mai de multicel...

    @ Adrian: simple accidente...

    RăspundețiȘtergere