sâmbătă, 27 martie 2010

Pescăruşul inteligent



Dimineaţă, pe la 5.30, am plecat vreo şase persoane (trei canonişti şi trei nikonişti) să vedem un răsărit de soare la Marea Neagră.
Eroarea a fost că din cauză de prea mult la stânga şi la dreapta şi alte viraje inutile am realizat că sorele a răsărit, iar noi încă nu eram unde trebuie...
Aşa că, fiecare s-a mulţumit cu ce a găsit...
Eu nu a trebuir să caut ceva anume.
Deasupra mea, pe un stâlp din lemn, un pescăruş încerca să se treasească, întinzându-şi, pe rând, câte unul dintre picioare şi căscând de mama focului.
Nici eu nu l-aş fi văzut dacă nu ar fi cântat...

7 comentarii:

  1. :)Nu stiu cum se face , ca va nimeriti tot langa subiecte frumoase:P,si ce lumina frumoasa ii loveste pieptul pescarusului ...( e pescarus?:) )

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca ar fi fost un pescarus oarecare,comentariul meu ar fi fost"ia te uita,ma rog tie /cat de sus m-am inaltat!"Dar pentru ca e unul inteligent,iar dumneavoastra pe zi ce trece mai subtil,cred ca ati vrut sa spuneti:"m-a gasit,m-a asteptat si a stiut sa se faca remarcat."


    Da,inteligent...te-a asteptat,te-a gasit si a stiut cum sa se faca remarcat.Sunteti pe zi ce trece mai subtil,sau mi se pare mie?

    RăspundețiȘtergere
  3. Isi facea programul aerobic de dimineata...

    RăspundețiȘtergere
  4. Super faina imaginea!!! Super!
    Mie imi transmite un strigat de dor...

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Danela: de fapt a fost, până l-au împăiat şi l-au pus pe post de mascotă ca să-şi umple unii cardurile când trec pe lângă el. Cardurile bancare sau cardurile foto? :))
    @ Angela: orice răspuns aş da, ar fi subiectiv...
    @ MF: da, îi lipsea însă muzica...sau o fi ţopăit la sunetul de declanşator
    @ Adela: adică sunteţi clarvăzătoare...:)

    RăspundețiȘtergere
  6. L-ai prins si cu cu ciocul cascat si si cu piciorul ridicat....saracul nu si-a dat seama ca e luat in vizor ca isi aranja si el penele:)

    RăspundețiȘtergere