luni, 15 martie 2010

Norii mei nebuni




Astăzi mi-am uitat geanta acasă.
Aproape toată ziua m-am tot uitat cu jind la norii de pe cer...
Sunt cei mai frumoşi nori dintre toţi cei pe care i-am văzut anul ăsta.
Dar, noroc cu fierul meu cel negru...
În 15 de minute am ajuns acasă...regulamentar din toate punctele de vedere.
Şi ce nori nebuni am găsit...



21 de comentarii:

  1. Nu pot să cred că în a doua poză sunt nori de primăvară. :) Dar sunt frumoşi.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Crisss> nu mai sunt ai mei...i-a înghiţit noaptea...
    @ Anmyo> nici eu!, dar dpv tehnic :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe la ce ora ati ajuns acasa?Ca sa stiu daca atunci vorbea Basescu...

    RăspundețiȘtergere
  4. frumosi norii... si parca te hipnotizeaza cand te uiti la ei

    RăspundețiȘtergere
  5. @Angela> era în direct, dar habar nu am pe ce canal!!
    @ Adrian> - Norilor nebuni! lăsaţi oamenii în pace! - Mai mult de atât nu am ce face...

    RăspundețiȘtergere
  6. Parca te imbie sa-ti faci culcus in ei...:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mai poate lumina sa razbeasca victorioasa prin furia norilor?

    RăspundețiȘtergere
  8. @Christinne L> pentru încă 4,5 miliarde de ani...

    RăspundețiȘtergere
  9. A treia mi se pare cu adevarat dramatica, dar prima imi place cel mai mult. Deja am gasit doua figurine in norul acela nebun...
    P.S. Mai stiu pe cineva uituc/a... a plecat pentru 8 zile fara cablu de transfer la el/ea... Poate maine are mai mult noroc si scapa de la seminar inainte sa se inchida magazinele... :)

    RăspundețiȘtergere
  10. @Adela> soluţie: să comande pe net, mâine până la 10 am, şi va primi prin curier unde va solicita, în aceiaşi zi.
    Va plăti în plus 15 RON...

    RăspundețiȘtergere
  11. Mă faci să visez. Parca este o luptă dusă de Ra, pentru a ne aduce lumina... :)

    RăspundețiȘtergere
  12. imi place lumina din prima ...si norii din a doua...am si eu fotografii cu nori, ca sa nu mai spui ca nu fac foto afara...:D

    RăspundețiȘtergere
  13. Zău tu nebunule????!!!!!!
    Ai tăi sunt norii, nu?!!!!
    Și nouă ne mai rămâne vata pe băț! Că e dulce! Așa cac omentariul meu :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Si eu care credeam ca sint singura in nori! Multumesc ca m-ai adus pe pamint!?

    RăspundețiȘtergere
  15. @ Costea: dar Zamolxe ce are?
    @ Ellenaa: să le ţii numai pentru tine!...
    @ ogarafgan: Zatopec!
    @ Mihaela Petrescu: Chiar dacă aţi fi singură, este mai linişte acolo...

    RăspundețiȘtergere
  16. ... nebuni dar frumoşi şi au nişte fraţi la mine pe blog ... mişto lumină a fost ieri ... bravo

    RăspundețiȘtergere
  17. Emerson spunea ca cerul este painea zilnica a ochilor. Eu asemui cerul cu un bandaj revigorant pentru ochii obositi, raniti de uratul din jur...

    RăspundețiȘtergere