sâmbătă, 6 martie 2010

Cea albă şi cei 40 de galbeni

Mai pe larg înseamnă 40 de oameni cu fulare galbene care s-au plimbat prin iarna din oraş...astăzi. 
Fularele au fost galbene din cauză că cei de la Nikon s-au gândit că va fi frig afară...
Nebunia a fost cam aşa: s-a plecat de la Bucur Obor....
 
 



....urmând o escală la Moara lui Asan...un monument devenit ruină...



După două ore, galbenii au zăbovit 30 de minute la un fast food, 

unde cineva avut ideea de a face reclamă la berea Tuborg. 


A urmat o promenadă prin Parcul Circului...



....şi o alta prin Parcul Floreasca. 



Ne-am chinuit să facem zăpada albastră....
...constatând că nu ştim care sunt setările aparatelor pentru o asemenea nebunică

 Am râs de noile inovaţii din arhitectura bucureşteană...

...iar pe Calea Dorobanţilor ne-a zâmbit mama lui Brutus...



La final, echipa s-a împrăştiat la Aviatorilor, colţ cu Calea Dorobanţilor, după 4 ore în care fiecare s-a uitat la ce i-a plăcut.
Rămân în urmă câteva imagini şi cea mai haioasă fotografie de grup, stricată de un nene (Andrei) pe care propun să nu-l mai luăm cu noi, data viitoare :)






13 comentarii:

  1. imi plac la nebunie aceste cadre, superbe.....tineo tot asa

    RăspundețiȘtergere
  2. Brutus e mai degrabă Bubico. :)) Pe tipul din a doua fotografie îl cunosc... :)
    Sper ca fotografia cu circul să nu devină o amintire şi să îl lase acolo... ((:

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase toate fotografiile,totusi, am o preferata...crenguta din parcul Floreasca...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte faine fotografiile și foarte faină ieșirea, păcat de ceața de grup, nu mă văz diloc :(

    RăspundețiȘtergere
  5. nota 10/apa rece (ca sa nu va luati laudele in cap)

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place cea cu circul, cred ca mai merita mers acolo...cat depsre atmosfera se vede ca a fost fain!

    RăspundețiȘtergere
  7. A 10-a imagine este preferata mea din aceasta serie.
    Intr-adevar zapada nu este albastra, dar parca este un pic roz... :)) Kidding!
    Faine cadrele.

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumos! am ratat iesire asta .. intentionat, din cauza vremii.

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte bun dom'le...ma enervezi ca ai atata energie...ma enervezi ca stii istorie, ma enervezi ca ma enervezi...da macar e constructiv.bine ca ai schimbat cioara aia oribila si out of focus din capul blogului...
    imi place foarte mult fotografia cu creanga uscata care leagana cativa fulgi de nea...

    RăspundețiȘtergere
  10. @ ADRIAN: da, am ajuns deja la Ploieşti :)
    @ Costea: avem circ şi fără Circ!
    @ Joykarisma: am să vă trimit imaginea...
    @ Marilena: te-a văzut mai bine 200 mm...
    @ Danela: şi le-a luat altcineva, la propriu, alegându-se cu căpşorul spart.
    @ Monique: parcul este obosit de vreme, dar are farmecul său; da, am mai râs o idee ieri...
    @Adela: îmi trebuie cineva la PR; eu nu ştiu număra! :)
    @ Veronique> da, ştiu, Nikon-ul tău e alergic la zăpadă...:)
    @ Ellena> creanga uscată a plecat la Arad...; asta, aşa, că e gratuit să te enervezi...

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumoasă "gașcă" și o sâmbătă reușită totuși în ciuda vremii. Vine ea vremea bună, poate ieșiți mai des, căci vă stă bine împreună, din cât am putut să zăresc din cauza lui nea Andrei. Iertați-l și voi că nu mai face până data viitoare !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. curată nebunie ... pe mine cred că m-a atins puţin răceala, dar a fost o experienţă inedită ... îmi place mult primul cadru, îi scoate în evidenţă ochii, felicitări

    RăspundețiȘtergere
  13. Mi-a placut mult ce ai selectat din iesirea asta "uda", in care toti am folosit la maxim pungile, castile de dus, sacosele si elasticele aferente:) Bravo, frumos lucrat, ca intotdeauna:P

    RăspundețiȘtergere