joi, 18 martie 2010

Apus amalgamat cu pescăruşi



Aseară trebuia să plătesc impozitele la casă, maşină şi la locul de parcare...
Am ajuns la 6.03 pm.
Finanţele au tras obloanele cu trei minute mai deveme...
Ştiam că soarele va apune la 6.26...
Şi am alergat pe culme...
Locul meu era ocupat...
Doi canonişti dotaţi cu trepiede se uitau, prin vizoare, la soare...
Am zăbovit trei minute şi am plecat...
Canoniştii au mai rămas...căutând explicaţia lui ISO.
Le-am fotografiat şi scula, ultimul răcnet, dar dacă postez imaginea cu setările de pe unul din display-urile lor îi fac de râs...;  unii au noroc de aparate performante, însă e ca şi cum cineva ar merge cu o căruţa pe autostradă...






10 comentarii:

  1. Ce placut e sa poti vedea apusul soarelui peste natura. Sa tot profitati de zona in care locuiti. Aici, la marginea lanului de porumb, soarele isi face apusul dupa cateva blocuri.

    RăspundețiȘtergere
  2. apusurile tale sunt extraordinare felicitari tie si ,,batranului" Canon:)....

    RăspundețiȘtergere
  3. dupa atatia nori,iata si soarele....
    si eu care credeam ca pescarusii sunt amalgamati!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. "Este şi ei oameni". Mai bine fac eu fotografii cu coolpix L22. :))
    În sfârşit a fost apusul... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Flory: Bucureşti (România)
    @MF: şi de pe bloc ce are?
    @Gabriela: e bun, deşi a căzut de două ori în freză pe beton, ultima oară când l-am luat în vizor pe Băse...; mulţumesc!
    @Doina: din ce realizez, tu iar ai fost mai rapidă...
    @Costea: termenul de fotografii este pretenţios pentru ...L22. La f/3.1 - 6.7 cât are...te poţi rezuma să arunci cu el după pescăruşi...
    So: e cazul să mergi la bancomat...

    RăspundețiȘtergere
  6. cataline putea sa fie si analogia asta curecta:
    ca si cum ai avea ferari si te duci pe camp :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @bogudan> cum nu am, voi merge acolo doar cu bicicleta! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. "Demult nu mai trag cu praştia-n vrăbii
    Demult nu mai merg la nici o-ngropare
    Când soarele-apune
    După nişte măguri
    Şi răsare în flăcări din mare."

    RăspundețiȘtergere
  9. @Cătălin. Puteam să îmi iau de la început D5000....dar prefer să încep din prima clasă, să citesc cărţi sau reviste de specialitate etc.
    Nu îmi place să sar din generală tocmai la master. :)

    RăspundețiȘtergere