joi, 18 martie 2010

Apollo sub privirile lui Ares


Am primit o invitaţie de la dl. Ghilduş, cel care a organizat licitaţia de duminică de la BCU.
Astăzi, la ora 18, se va vernisa la Galeria Apollo din incinta Teatrului Naţional I.L. Caragiale o expoziţie cu tablouri aparţinând unor artişti contemporani din România.
Ideea expoziţiei a plecat de la principiul că, în trecut, americanii erau interesaţi de arta din România, iar românii nu prea se uitau peste ocean.
S-or fi înşelat yankeii, dar au şi pictorii români ideile lor.
Ăsta este mesajul tabloului cu Obama, la al cărui portret priveşte doamna blondă, cea care i-a avut la picioare pe anumiţi cavaleri (nu vă spun numele autorului, ca să vă determin să mergeţi la vernisaj).
Am mai observat câteva tablouri care fură privirile  (un clovn şi o doamnă cu privire  "verde") şi o statuetă din bronz (pe asta nu o postez, că devine prea lungă liana...).
Până diseară amenajarea expoziţiei se va termina, având în vedere că se lucra la schema de lumini, când am plecat.
Eu nu voi putea merge la vernisaj.
O prietenă m-a rugat să mă uit la doi tineri care se vor căsători luna asta.
Ar fi păcat să nu mergeţi...
Galeria Apollo a fost creată în 1992, iar Expoziţia din seara asta va fi ultima, Teatrul Naţional urmând a se demola, pe ici, pe colo, din dorinţa de modernizare... (în fapt, o revenire la forma iniţială, costurile fiind estimate la 51 de milioane de euro)




3 comentarii:

  1. interesante picturile pe care le-ai fotografiat....mai ales a treia imi place foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place tabloul cu Marilyn,e tare sugestiv :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi place domnul de pe scara. Sigur el schimba becurile acasă...))

    RăspundețiȘtergere